Kerst en NYE - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Clau K - WaarBenJij.nu Kerst en NYE - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Clau K - WaarBenJij.nu

Kerst en NYE

Blijf op de hoogte en volg Clau

02 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hoi allemaal,

Tijd begint nu te dringen, over 19 uur ga ik de lucht in voor mijn eerste vlucht naar Sydney. Alles is ingepakt en vandaag heb ik een relaxte dag gehad in het zonnetje en met een bbq.

Wilde nog even een update doen over de afgelopen weken.

Even voor kerst ben ik naar een bruiloft geweest van een collega van Chae. De bruiloft vond plaats in de achtertuin van het bruidspaar, bizar, maar allemaal mogelijk hier. Ging er erg relaxt aan toe en was een gezellig feestje :)
Ik ben alleen naar het feest geweest dat dus in de achtertuin was, maar hoorde dus dat ze ook getrouwd zijn in de achtertuin.

Verder had ik de 21e mijn laatste werkdag erop zitten. Toch wel even gek hoor, voor de laatste keer dat lab uitlopen waar je 8 maanden in gewerkt hebt. Een lab dat kleiner is dan mijn studentenkamer thuis ;)
Heb nog veel af moeten maken en uiteindelijk ben ik de 28e nog een paar uurtjes terug gegaan om mijn paper opnieuw in te dienen bij een Journal, want hij was helaas weer afgewezen, vanwege het feit dat het niet paste qua inhoud bij de Journal.

Kerst heb ik gevierd bij Chae zijn ouders. We zijn kerstavond al naar hun toegegaan want we zouden in de ochtend ontbijten en op deze manier konden we langer slapen =D Tot voor kerstavond had ik totaal geen kerstgevoel, ik bedoel het is 25 graden en ik lig te bakken in de zon naast de bbq.... geen kerst gevoel ;)
Kerstochtend werd ik wakker en vond ik een stocking gevuld met allemaal chocola aan de deur, had Chae geregeld, het was zoveel chocola dat ik daar wel een paar maanden zoet mee ben :P
Daarna lekker pannenkoeken gegeten en in de middag een bbq lunch met vrienden van zijn zus erbij. Erg veel cadeaus onder de kerstboom dus ben helemaal verwend =D
Heb een lederen pandora armband gehad en 2 charms en verder een NZ trui en een super leuk shirt. Ow en ook nog een kiwi-slang boekje, hilarisch.
's Avonds thuis hebben we lekker relaxt aan gedaan en kwam Alana nog even gezellig langs.

2e Kerstdag is hier Boxing day en alles is afgeprijsd, dus....shoppen =D
Heb allemaal souvenirtjes gekocht en ik ben met Tamsyn nog even lekker de kleding winkels ingedoken =) Erg gezellig en erg heet ;)

Na Boxing day ben ik begonnen met inpakken zodat ik daar de laatste dagen niet meer echt aan hoefde te denken.
Oud en Nieuw stelde niet super veel voor, Glen en Matt kwamen bij ons bbqen en hebben lekker de avond doorgebracht met elkaar en gezellig gehad. Ze hebben hier geen countdown op de televisie, dus we hebben dat provosorisch zelf opgelost.
Er was een beetje vuurwerk te zien en verder was het best uitgestorven, ze vieren het hier niet onwijs en als ze het vieren dan zijn er 2 plaatsen op het noordereiland waar je heen gaat en wij zagen dat niet zo zitten.

Nieuwjaarsdag hebben we lekker rustig aan gedaan net als vandaag.
Ik ga nu de allerlaatste dingetjes inpakken, nog ff lekker relaxen, slapen en dan morgenochtend naar het vliegveld waar ik word afgezet door Chae, zijn ouders en zijn zus.

Voor mensen die naar Schiphol willen komen, CI65 Taipei/Bangkok - Amsterdam 9.00 uur zaterdagochtend arriveer ik.
Wens me succes, want ik heb 18 uur te killen in Taipei :/ En de reis duurt in totaal 53 vanaf het vliegveld morgen.
Zie er best tegenop die reis en vooral het afscheid hier.
Heb hier in NZ een prachtige tijd gehad, super veel plezier gehad, prachtig land en geweldige mensen. Ben super veel mensen dankbaar voor al hun hulp en de tijd die ze met mij doorgebracht hebben.
Wil mijn ouders bedanken voor alles wat ze voor me gedaan hebben in de tijd dat ik hier was en ervooor gezorgd hebben dat al mijn zaakjes geregeld werden.
Daarnaast wil ik iedereen bedanken voor de positieve berichten en de leuke berichten dat ik dit avontuur ben aangegaan.

Ik weet zeker dat ik hier terugkom en eerlijk gezegd....ik kan niet wachten ;)
Maar nu eerst maar weer eens naar huis en het leven zoals ik het ken, zal even zwaar worden, maar heb er ook wel weer zin in om iedereen weer te zien =D

Liefs en tot over een paar dagen!
xx

  • 02 Januari 2013 - 09:21

    Steef, Joyce En Floor:

    Lieve Claus, heel veel succes en sterkte met afscheid nemen en de lange terugreis! We zien je snel! Dikke kus van ons

  • 02 Januari 2013 - 09:56

    Helma:

    Super veel sterkte met het afscheid, ik denk dat Sarah nog probeert om jou te zien op het vliegveld, je ziet het wel, laat nog eens wat van je horen hoe het gaat in Nederland xx

  • 02 Januari 2013 - 11:42

    Tineke:

    Als je in nederland bent, voorlopig even geen bbq voor je, ik zal je winterjas meenemen naar schiphol ;)
    Hou je goed bij het afscheid nemen, en ik ga proberen je reis te kunnen volgens vanaf NZ tot aan Nederland. Hoop dat de weergoden je goed gezind zijn, en dat je rustige vluchten hebt, tot zaterdag!

  • 02 Januari 2013 - 14:51

    Johan:

    Tot gauw Claus. We wachten op je.

  • 02 Januari 2013 - 17:20

    Brenda:

    Lieve Claus,

    een hele rustige, goed en voorspoedige reis gewenst. Zal inderdaad flink wennen zijn. Als je weer een beetje aan je ritme gewend bent spreken we zeker een keer af.

    Dikke X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hamilton

Clau

Hoi allemaal, Voor iedereen die mij wilt volgen in het buitenland :) Groetjes, Claus

Actief sinds 09 Jan. 2012
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 33087

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 05 Januari 2013

Mijn eerste reis

02 Maart 2015 - 30 November -0001

Emigratie

Landen bezocht: