1e bericht vanuit huis - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Clau K - WaarBenJij.nu 1e bericht vanuit huis - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Clau K - WaarBenJij.nu

1e bericht vanuit huis

Door: Clauvk

Blijf op de hoogte en volg Clau

09 Januari 2012 | Nederland, Leiden

Hoi allemaal,
Ik heb toch maar besloten om een waarbenjij.nu aan te maken voor degenen die mijn reis, stage en adventures in Nieuw-Zeeland en Australie willen volgen.
1 Februari is het zover, die middag stap ik voor 2 dagen in het vliegtuig naar Auckland, met tussendoor nog een kleine overstap van maar 15 uur in Taipei, Taiwan :P
Mochten er mensen zijn die ik niet heb aangemeld en waarvan een van jullie weten die het toch graag zouden lezen, geef dan even de gegevens van deze site door of laat ze mij even mailen.
Tot snel en tot verhalens ;)
Liefs xxx
'Wereldreizigster' Claus ;)

  • 10 Januari 2012 - 09:13

    Joyce:

    SPANNEND!!! Leuk dat je ons op de hoogte gaat houden via deze site! We gaan je volgen! Liefs, Joyce, Steef en kus van Floor

  • 10 Januari 2012 - 12:58

    Berrie Meijer:

    Hee Clau,

    Mijn Waarbenjij is berrieinkiwiland.waarbenjij.nu ;)
    xx

  • 10 Januari 2012 - 15:23

    Mignon:

    Wat leuk dat je dit reisverslag aan hebt gemaakt; ik ga je zeker volgen!
    Voor nu wens ik je een supertijd en uiteraard een goede reis.
    Je reisverslagen ga ik ontzettend volgen.
    Liefs,
    Mignon

  • 02 Februari 2012 - 20:25

    Marian:

    hallo claus
    ik ga je reisverslagen volgen. pas goed op jezelf en vertrouw alleen jezelf. goede reis verder.
    kusjes fred en marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Clau

Hoi allemaal, Voor iedereen die mij wilt volgen in het buitenland :) Groetjes, Claus

Actief sinds 09 Jan. 2012
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 33183

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 05 Januari 2013

Mijn eerste reis

02 Maart 2015 - 30 November -0001

Emigratie

Landen bezocht: