Transfer - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Clau K - WaarBenJij.nu Transfer - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Clau K - WaarBenJij.nu

Transfer

Door: Clauvk

Blijf op de hoogte en volg Clau

02 Februari 2012 | Taiwan, Taipei

Hoi allemaal,

Even een kort berichtje.
De reis is nu echt begonnen, gistermiddag om 2 uur ging ik de lucht in, en mensen leer je echt heel snel kennen, bleek op schiphol naast een gepensioneerde anesthesioloog te zitten die uit Leiden kwam en in het vliegtuig zelf zat ik naast een jongen die net zijn stage in het AMC had afgerond.
10 uur later landde ik in Thailand en heb ik even een uurtje mijn benen kunnen strekken om vervolgens 3 uur door te vliegen naar Taipei, waar ik me nu bevindt. Hier heb ik een overstap van 11 uur, waarvan er nu al bijna 4 uur voorbij zijn, ik kan je vertellen, met internet, een massagestoel en een bioscoop gaat die tijd heel snel.
Ik heb besloten niet Taipei zelf in te gaan omdat mijn handbagage best zwaar wordt na een tijdje en er teveel kostbaarheden zijn die ik overal mee naartoe sleep, daarnaast regent het hier in Taiwan, tja en daar zie ik thuis ook wel genoeg van.
Verder zijn de vluchten goed gegaan, het eten wat in China is bereidt was een stuk smaakvoller dan het eten uit de Nederlandse vluchtkeuken, maar je kan niet alles hebben. De Aziatische stewardessen zijn heel erg vriendelijk, wat echt heel fijn is.
Verder zijn de toiletten in Taiwan wat wennen, zoals op de foto te zien is.

Verder goed nieuws, tijdens mijn tankstop in Bangkok kreeg ik te horen dat de kamer van mij is die mijn begeleider aan mij had voorgesteld. Dus vanaf maandag kan ik daar gelijk in, heb ik die dag om even bij te komen daar en uit te zoeken hoe ik het beste naar de universiteit kan in Hamilton. De kamer is in het centrum van Hamilton, dus dat is wel heel leuk.En mocht het toch onhandig zijn voor mijn stage dan heb ik alle vrijheid om te verkassen.

Tot zover even mijn update.
Hou jullie op de hoogte.

Liefs
Claus

  • 02 Februari 2012 - 14:44

    Berrie:

    Leuk Claus! Ben blij dat het allemaal goed gaat! :)
    Mooi ook van je kamer! Tot snel ;)
    xx

  • 02 Februari 2012 - 14:50

    Tineke:

    Heel blij voor je, kamer lekker geregeld!
    Succes met de tweede stuk vliegen,lekker slapen, eten en slapen.
    Kus

  • 02 Februari 2012 - 20:27

    Marian:

    amuseer je hier.
    kus

  • 02 Februari 2012 - 21:42

    Frenny:

    Hey Clau!

    Leuk om al een berichtje van je te lezen. Succes met de laatste vliegreis en hoop snel weer wat van je te lezen. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Taipei

Clau

Hoi allemaal, Voor iedereen die mij wilt volgen in het buitenland :) Groetjes, Claus

Actief sinds 09 Jan. 2012
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 33133

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 05 Januari 2013

Mijn eerste reis

02 Maart 2015 - 30 November -0001

Emigratie

Landen bezocht: