Foto's van een gaaf weekend! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Clau K - WaarBenJij.nu Foto's van een gaaf weekend! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Clau K - WaarBenJij.nu

Foto's van een gaaf weekend!

Door: Clauvk

Blijf op de hoogte en volg Clau

27 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hoi allemaal,

Weer een weekend update hier!
Vrijdag had ik vrijgenomen om samen met Renske te gaan...skydiven!!
Whaaaa wat is dat zo super ontzettend gaaf!! Echt ongelooflijk. Kan ook niet vertellen hoe dat is verder, dat moet je echt beleven en meemaken.
Kan er echt uren over vertellen maar zal jullie niet teveel vervelen :P Het was in ieder geval gaaf en super leuk om het samen met Renske te doen, we hebben ook de hele dag staan stuiteren, zowel ervoor als erna als tijdens :P En iedereen die daar werkte was echt super aardig en gezellig.
Voor de mensen die het filmpje willen zien, hier de link :P
http://www.youtube.com/watch?v=WuSN-4QZsdE&feature=plcp&context=C3e06910UDOEgsToPDskIM0A9wDIGYTBMEBngIjZqj

Renske gaat er als 4e uit en komt als 3e aan, ik ga er als 3e uit en kom als 4e aan :P Het filmpje duurt ongeveer 13-14 minuten, rond 6 minuten ga ik in ieder geval echt de lucht in :P En let niet op de gekke bekken, als je zo snel naar beneden valt met zoveel wind dan wordt je huid vanzelf meegetrokken :P Ik kijk dus ook niet angstig maar probeer mijn big smile tot zijn recht te laten komen :P

Zaterdag zijn we naar Rotorua gegaan en daar zijn we naar Wai-o-Tapu (oid) geweest. Dit is een park met allemaal natuur bijzonderheden, zoals een geiser, zwavelmeren, champagnemeer (vanwege de kleur) en modderpoelen. Heel gaaf om allemaal te zien. Er was 1 meer dat was letterlijk fluoriserend geel/groen. Bizar!
Alleen wat een stank daar (rotte eieren door de zwavel)! Helemaal te ruiken zelfs nog 20 km verderop in Rotorua zelf :P
We hebben de trip afgesloten met een bezoek aan het museum in Rotorua waar we veel geleerd hebben over de Maori cultuur.

Het was weer echt een super weekend, die ik nog beter kon afsluiten met de wetenschap dat ik mijn laatste KLOD-tentamens heb gehaald! Dus geen tentamens meer =D

Ik zal er wat foto's bijvoegen, want die zeggen in dit geval echt meer dan een uren lange kletssessie van mij :P

Tot snel!
xxx

  • 27 Februari 2012 - 08:20

    Hakiem:

    Hey die beelden komen bekend voor, ben volgens mij in '93 voor het laatst in Rotorua geweest en ik herinner me de rotte eieren ook nog! Veel plezier nog hoor.

  • 27 Februari 2012 - 09:09

    Tineke:

    Dat jij ervan geniet is te zien op de foto`s, leuk hoor allemaal.

  • 27 Februari 2012 - 14:15

    Maxime:

    Clau, wat cool zeg Skydiven! Ziet er allemaal zo gaaf uit! Have fun! X

  • 27 Februari 2012 - 18:37

    Sandy:

    Goh Claudia dat je dat durft skydiven brrrrr wat een lef wel super gaaf om mee te maken leuk om te lezen waar je allemaal zoal bent en wat je meemaakt veel plezier nog xxx Sandy

  • 29 Februari 2012 - 22:36

    Jarno:

    Kia Ora

    Te cool om verhalen te lezen van onbekenden over een plek waar ik 12 april heen vlieg..

    Ik ben zelf al in 2010 in Wai-o-Tapu geweest tijdens mijn stage periode..

    Heel veel plezier in Nieuw Zeeland.. Misschien komen we elkaar wel tegen

    Groete Jarno

  • 01 Maart 2012 - 08:42

    Theo Sleddens:

    Hallo Claudia,
    Ik wil je als Nederlander, die knotsgek is van New Zealand, even een reactie plaatsen.
    De reden daarvan is dat sedert 1976 een zus van mijn vrouwtje daar woont.
    Ikzelf ben er al 8X geweest en mijn vrouwtje 5X.
    Zo ik denk dat je wel een idee hebt, waarom we beiden zo gek zijn met dat mooie land.
    Ik zou je vanuit Nederland een geweldige tijd wil wensen, geniet van het land, en ook van de gastvrijheid.
    P.S. Mijn schoonzus woont in het plaatsje Awakeri 18 km. van Whakatane.

  • 01 Maart 2012 - 10:52

    Paultromp.waarbenjij:

    Hey claudia, ik ontving je verslag op mijn e-mail van waarbenjij.nu en ik ben ook in dat geyserpark geweest. Dat groen/gele meer was idd het toppunt van onwerkelijkheid! Mocht je tijd en zin hebben dan kun je mijn uitgebreide verslag van het Noorder eiland van NZ terug vinden op mijn blog. Heel veel plezier verder!

  • 01 Maart 2012 - 21:18

    Ns:

    Mooie foto,s.

  • 06 Maart 2012 - 11:02

    Johan:

    Hele mooie foto's Clau.
    Geniet ervan, ben trots op je moed maar doe voorzichtig hè.
    Kus

  • 09 Juni 2012 - 19:25

    Els:

    Heey Claudia, ik geniet van je reisverhalen, geweldig! Je hebt wel lef hoor, respect! Je geniet ervan, houden zo! X Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Clau

Hoi allemaal, Voor iedereen die mij wilt volgen in het buitenland :) Groetjes, Claus

Actief sinds 09 Jan. 2012
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 33133

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 05 Januari 2013

Mijn eerste reis

02 Maart 2015 - 30 November -0001

Emigratie

Landen bezocht: