Aangekomen - Reisverslag uit Drury, Nieuw Zeeland van Clau K - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Drury, Nieuw Zeeland van Clau K - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Clauvk

Blijf op de hoogte en volg Clau

04 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Drury

Woehoe!! Ik ben er!
Eindelijk na een aantal hele lange vluchten landde ik eindelijk op Auckland Airport, 12 uur eerder in tijd gegaan. Zoals Dora zei: ik praat nu met de toekomst ;) Nou mensen als dat zo is, wees dan maar blij voor de mensen die de sneeuw zat zijn, de zon komt eraan ;)
Hier is het zonnetje er met af en toe bewolking.
Ik werd opgehaald door familie van Renske in Auckland (haar nichtje) en ik heb gelijk een simkaart aangeschaft hier.
Verder waren de vluchten prima, ik kan alleen geen vliegtuigvoedsel meer zien de komende tijd en ik ben heel blij dat ik vannacht lekker in een bed heb kunnen slapen, wat wel in gedachte beetje gek is, aangezien jullie die nacht nu pas ingaan en ik dus mijn moeder op 1 dag 2x gesproken heb, terwijl het voor mij wel 2 dagen waren, maar goed dit zal wel wennen denk ik.
Verder was ik super blij dat ik gister onder een warme douche stond, want ik voelde me ontzettend vies.
En ik heb net al lekker ontbeten.

Ik zou zeggen tegen jullie, slaap lekker zo, ik ga eens hier het erf verkennen bij daglicht en even lekker genieten van de dag ;)
Tot snel!
xx

PS. Ik heb niet echt last van een jetlag ofzo, behalve het idee dat jullie een dag later leven dan ik vind ik het goed te doen. Misschien dat het komt dat ik in de avond aankwam en gelijk een nacht kon slapen, zodat ik gelijk met het ritme mee kon. Maar bevalt me wel. Alleen tijdens de reis zelf ben je continu aan het denken waar het welke tijd is, hoe lang het vliegen is en hoeveel tijdsverschil het elke keer weer is. Dat maakt je gedesorienteerd. Maar hier is het prima.

  • 03 Februari 2012 - 22:26

    Marian:

    Fijn dat je er bent en nu maar eerst n btje bijtanken.
    Kus ook van fred.

  • 04 Februari 2012 - 05:08

    Clau V K:

    Haha, inderdaad, ben ik lekker aan het doen. Beetje een dag dat ik vanalles aan het uitzoeken ben wat ik wil doen enzo.
    xx

  • 04 Februari 2012 - 09:11

    Mignon:

    Ha Claus,

    Fantastisch dat je er bent en ik geniet van je reisverslagen (nu al!).
    Heel grappig van die Thaise wc.

    Hier ligt ontzettend veel sneeuw; het was in Flevoland vannacht -22.8C! AHhhhhh.
    Maandagnacht ga ik naar Tenerife; de kou ontvluchten.

    XXXXX je nichtje

  • 04 Februari 2012 - 10:03

    Wilma:

    leuk claudia zo'n reisverslag, wij gaan je zeker ook volgen

    groetjes en vooral heel veel plezier
    wilma en jacques

  • 04 Februari 2012 - 10:08

    Frenny:

    Hey clau!

    Wat goed dat je geen last hebt van een jetlag. Je zit tenslotte aan de andere kant van de wereld :-s
    En dat zijn best veel tijdzones :-).

    Hier is het weer echt niet te doen. Zoooooo koud, brrrrrrr. -22 had ik al gezien.

    Ik hou je reisverslagen in de gaten.

    Groetjes

    Fren

  • 04 Februari 2012 - 10:34

    Clau V K:

    Bedankt iedereen voor de leuke berichtjes! Erg leuk om te lezen en fijn om te horen dat iedereen zo enthousiast is en het allemaal wil volgen.
    @Mignon: heel veel plezier in Tenerife, geniet ervan, je hebt het verdiend!
    @iedereen: succes en sterkte met het trotseren van de kou, -19/-22 en zelfs de -8 zijn best heftig. Is -22 de gevoelstemp? Vind het eerlijk gezegd niet zo erg dat ik het net aan mis ;)

  • 04 Februari 2012 - 13:34

    Stefan, Joyce, Floor:

    Heel fijn dat je goed bent aangekomen en die temperaturen klinken heerlijk!! Geniet ervan meid en we volgen je, dus houd ons goed op de hoogte! Dikke kus! xxx

  • 07 Februari 2012 - 01:32

    Indi:

    Geniet meis! =)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Drury

Clau

Hoi allemaal, Voor iedereen die mij wilt volgen in het buitenland :) Groetjes, Claus

Actief sinds 09 Jan. 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 33087

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 05 Januari 2013

Mijn eerste reis

02 Maart 2015 - 30 November -0001

Emigratie

Landen bezocht: